44 wyniki
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Temat: Marketing
Oryg. : "The 22 immutable laws of marketing" 1993
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339/KN [wypożyczalnia] (1 egz.)
Filia nr 3
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/KN [wypożyczalnia] (1 egz.)
Filia nr 3
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
(Marketing.)
Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej "Badania marketingowe. Teoria i praktyka". W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw. Autorzy omawiają użyteczność badań marketingowych w prognozowaniu sprzedaży i w określaniu potencjału rynku, formułowaniu celów i kierunków rozwoju przedsiębiorstwa, wyznaczaniu segmentów rynku, w zarządzaniu produktem, ceną, dystrybucją i komunikacją marketingową oraz w określaniu poziomu satysfakcji i lojalności klientów. "Nowy podręcznik zawiera: rozdział dotyczący badań nad skutecznością reklamy internetowej aktualne badania w zakresie technik neurobiologicznych i eyetrackingu, scenariusze zogniskowanych wywiadów grupowych, przykłady z polskich firm, kompleksowe podejście i bogatą bibliografię. Książkę oceniam jako jedną z najbardziej wartościowych pozycji poświęconych tej problematyce na polskim rynku. Jest to efekt zastosowanego w niej podejścia metodycznego obejmującego procedurę badawczą, źródła informacji, metody i techniki badań (…). Ciekawie dobrane przykłady bardzo dobrze pokazują specyfikę i użyteczność stosowanych metod w rozwiązywaniu problemów marketingowych związanych m.in. z segmentacją rynku, produktami marketingowymi, wyborem kanałów dystrybucji i obsługą klienta, a także pomiarem efektów komunikacji, w tym reklamy internetowej. Zaletą książki jest stosowanie nowoczesnych rozwiązań metodycznych z wykorzystaniem internetu, technik neurobiologicznych, a także dobrze dobranych metod jakościowych i ilościowych. Publikację wyróżnia kompleksowe ujęcie prezentowanych zagadnień, a doskonałym zwieńczeniem takiego podejścia są przedstawione metody pomiaru satysfakcji i lojalności i klientów." Z recenzji prof. dr hab. Józefa Garczarczyka...(http://www.empik.com/badania-marketingowe-metody-techniki-i-obszary-aplikacji-na-wspolczesnym-rynku-opracowanie-zbiorowe,p1135386713,ksiazka-p)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 [wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339/KN [wypożyczalnia] (1 egz.)
Filia nr 3
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Badania marketingowe w praktyce / Zofia Kędzior, Kornelia Karcz. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2001. - 158, s. : il. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic.)
Temat: Marketing
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339/KN [wypożyczalnia] (1 egz.)
Filia nr 3
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Okładka wliczona w paginację. Na okładce i stronie tytułowej: Książka zakazana przez Chciejokorp.
Mania uwielbia zabawki. A najbardziej plastikowe kucyki, na których punkcie ma małego bzika. Małego? To za mało powiedziane! Wszystko zmieni się jednak, kiedy w opakowaniu po nowym koniku znajdzie coś jeszcze… Uwaga! Ku zgrozie szefa Chciejokorpu, książka ta demaskuje najczęstsze sztuczki marketingowe stosowane w sklepach! Fałszywe promocje, ceny zakończone na „99”, gratisy, reklamy, zbieractwo… Niech twoje dziecko nie da się nabrać na manipulacje podstępnych chciejognomów!(https://www.empik.com/chciejosztuczki-ksiaza-zakazana-przez-chciejokorp-studzinski-adam-franciszek,p1208338355,ksiazka-p)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypozyczalnia dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O/II [dzieci - wypożyczalnia] (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Chciejosztuczki [Dokument dźwiękowy] / Adam Studziński ; [czyta Agnieszka Krzysztoń]. - [Piaseczno] : Dreams ; [Piaseczno] : Heraclon International - Storybox.pl, [2020]. - 1 płyta audio (CD) [mp3] (1 godzina 55 minut) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
(Audiobook)
Mania uwielbia zabawki. A najbardziej plastikowe kucyki, na których punkcie ma małego bzika. Małego? To za mało powiedziane! Wszystko zmieni się jednak, kiedy w opakowaniu po nowym koniku znajdzie coś jeszcze Uwaga! Ku zgrozie szefa Chciejokorpu, książka ta demaskuje najczęstsze sztuczki marketingowe stosowane w sklepach! Fałszywe promocje, ceny zakończone na 99, gratisy, reklamy, zbieractwo Niech Twoje dziecko nie da się nabrać na manipulacje podstępnych chciejognomów!...(https://lenaczyta.pl/Chciejosztuczki-Ksiazka-zakazana-Audiobook-p30343)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypozyczalnia dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A/O/II [audiobook dla dzieci - wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Doktryna jakości : rzecz o turkusowej samoorganizacji / Andrzej Jacek Blikle. - Wydanie II turkusowe. - Gliwice : Helion , copyright 2017. - 606, [4] strony : rysunków, tablic ; 24 cm.
(Onepress Exclusive)
Pracuj z sensem! Pierwsze wydanie "Doktryny jakości" miało postać notatek do moich wykładów w drugiej połowie lat 90. W tamtych czasach idee leżące u podstaw zarządzania jakością przez znaczną część menedżerów były traktowane jako co najmniej dziwne. Gdy zachęcałem do porzucenia metody kija i marchewki, większość uważała, że to utopia. Z uporem podkreślałem praktyczną użyteczność moich twierdzeń, przekonując, że ludzie pracujący w atmosferze partnerstwa i zaufania działają wydajniej i popełniają mniej błędów, a to przekłada się na wyniki finansowe. W ostatnim czasie zacząłem zauważać istotną zmianę w nastawieniu moich słuchaczy. Coraz częściej słyszę: "Ja tak zarządzam i to się sprawdza". Spotykam też firmy, które stworzenie przyjaznego miejsca pracy uznały za swój główny cel, a wysoką skuteczność traktują jak środek do realizacji tego celu. Tę nową perspektywę umocniła we mnie lektura książki Frederica Laloux Pracować inaczej i opisana w niej idea "organizacji turkusowej", gdzie tradycyjne zarządzanie ustępuje partycypacyjnej samoorganizacji. Ideę turkusu postanowiłem uczynić motywem przewodnim drugiego wydania mojej książki. Tę książkę adresuję do wszystkich, którzy chcieliby, aby praca nadawała sens ich życiu, stanowiła przestrzeń do rozwoju, sprawczości i spełnienia. Taki program można by uznać za akademicką utopię, gdyby nie fakt, że realizuje się go w rosnącej liczbie organizacji (również w Polsce). Wszędzie zapewnia zarówno radość z pracy, jak i znacznie wyższą skuteczność działania. Nowa wersja książki została również poszerzona o praktyczną metodykę wdrażania "turkusowego TQM", którą stworzyliśmy wspólnie z Jackiem, Dorotą i Sonią Jakubowskimi (twórcami Metody TROP) i nazwaliśmy Tropem Jakości. Opiera się ona na przekonaniu, że zbudowanie turkusowej organizacji to nie "przeszkolenie załogi" w nowych procedurach, ale doprowadzenie do głębokiej przemiany społecznej, wymagającej zarówno porzucenia utartych sposobów myślenia, jak i zdobycia nowych nawyków i opanowania nowych narzędzi. Nagrody przyznane pierwszemu wydaniu książki "Doktryna jakości": Pierwsze miejsce w kategorii Najlepszy poradnik ekonomiczny w konkursie Economicus 2015 organizowanym przez Dziennik Gazeta Prawna. Nagroda Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie w roku 2016 Za najlepszą pracę z zakresu nauk o przedsiębiorstwie w latach 2014-2015...(https://www.empik.com/doktryna-jakosci-rzecz-o-turkusowej-samoorganizacji-blikle-andrzej-jacek,p1135004536,ksiazka-p?fromSearchQuery=9788328330306)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 [wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34/KN [wypożyczalnia] (1 egz.)
Filia nr 3
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339/KN [wypożyczalnia] (1 egz.)
Filia nr 3
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
(Onepress)
Na okładce: uwzględnia specyfikę branży IT.
Na stronie tytułowej: Helion Szkolenia Akademia IT & Biznes.
Od kandydata na pracownika do sprawnego członka zespołu… Ludzie to najważniejszy, ale i najmniej przewidywalny „zasób” firmy. Bo choć futurolodzy wieszczą, że ani się obejrzymy, gdy na większości stanowisk zastąpią nas roboty albo wbudowana w nasz biurkowy komputer sztuczna inteligencja, żyjemy nadal w rzeczywistości, w której sukces przedsiębiorstwa zależy przede wszystkim od jakości pracy zatrudnionych w nim osób. Marzeniem każdego specjalisty ds. HR, ale i wymaganiem, jakie się przed tym działem firmy stawia, jest wyłuskiwanie z rynku najlepszych, najzdolniejszych kandydatów na stanowiska, na które jest wakat. Nową osobę czeka krótkie przeszkolenie wdrażające w zadania, jakie zostaną jej powierzone i już ma zacząć efektywnie działać na rzecz swego pracodawcy, bez interwencji pracownika z działu HR. Zatrudnianie nowych pracowników to zaledwie czubek góry lodowej wyzwań, przed którymi staje dział HR. Jego najważniejszą rolą jest dbanie o to, by z grupy indywidualności, dla potrzeb zawodowych zgromadzonych w jednym biurze, stworzyć harmonijnie współpracujący ze sobą zespół, który w dodatku będzie działał na rzecz organizacji – zgodnie z jej strategią. W tym celu pracownicy HR muszą być w stanie zdiagnozować oczekiwania, jakie pracownik żywi wobec firmy, i zestawić je z oczekiwaniami przełożonych wobec podwładnych. Należy ustalić cele rozwojowe dla zespołu i dobrać do nich adekwatne szkolenia, których rezultat będzie dla działu HR mierzalny. Trzeba przyjrzeć się sposobom zarządzania praktykowanym przez menedżerów i być w stanie wspomóc ich ewentualną korektą w sytuacji, gdyby okazały się nie do końca adekwatne czy wręcz niszczące dla zespołu. Trzeba rozumieć kulturę własnej organizacji i znać wpływ tej kultury na procesy uczenia się pracowników...(https://aros.pl/ksiazka/efektywne-zarzadzanie-rozwojem-pracownikow-w-firmie-rezultaty-przede-wszystkim)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331/KN [wypożyczalnia] (1 egz.)
Filia nr 3
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339/KN [wypożyczalnia] (1 egz.)
Filia nr 3
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Filia nr 1
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33/F2 [filia nr 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Milioner, celebryta, partner wicemiss świata, self-made-businessman Marek Zmysłowski zbudował „Amazon Afryki” i stał się jedną z najbardziej znanych postaci afrykańskiej branży IT. Pewnego dnia okazało się jednak, że jest też poszukiwanym przez Interpol międzynarodowym zbiegiem. Jak do tego doszło? Zanim Zmysłowski wylądował w Nigerii, zrobił błyskawiczną karierę i łatwą kasę w jednej z pierwszych w Polsce firm pośrednictwa finansowego, zbankrutował, stał za barem w ekskluzywnym nocnym klubie, a budując pierwszą ogólnopolską sieć usług pogrzebowych, zadarł z mafią stojącą za Aferą Łowców Skór. Do Afryki wysłał go największy internetowy fundusz inwestycyjny na świecie, właściciel Zalando i Groupona. Polak nie tylko budował, doradzał, inwestował w wiele kluczowych dla rozwoju kontynentu przedsięwzięć, ale też narobił sobie w nigeryjskim rządzie wpływowych wrogów, którzy wraz ze skorumpowaną lokalną policją postanowili pozbyć się niewygodnego przedsiębiorcy. W swojej autobiografii Zmysłowski z dystansem i humorem pokazuje, jak wygląda robienie biznesów, czasem niebezpiecznych, „od kuchni” oraz z reporterskim biglem kreśli barwny obraz ukochanego kontynentu, jakim stała się dla niego Afryka...(https://aros.pl/ksiazka/goniac-czarne-jednorozce-jak-polski-wilk-z-wall-street-zostal-afrykanskim-terrorysta)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 [wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książce wyłącznie błędny ISBN
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81/KN [wypożyczalnia] (1 egz.)
Filia nr 3
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
(Kompendium Wiedzy o ...)
(Kompendium Wiedzy o ...)
Temat: Marketing
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339/KN [wypożyczalnia] (1 egz.)
Filia nr 3
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 [czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu. Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce . Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały m.in. takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank of America. Kevin Lane Keller jest obecnie uznawany za jednego z czołowych badaczy akademickich w dziedzinie marketingu. Jest profesorem marketingu w Tuck School of Business, autorem ponad dziewięćdziesięciu prac naukowych. Doradzał tak znanym firmom, jak m.in. American Express, Levi Strauss, Procter & Gamble i Disney. Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania...(http://www.empik.com/marketing-kotler-philip,p1059624995,ksiazka-p)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33/KN [wypożyczalnia] (1 egz.)
Filia nr 3
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 [czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 [czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339/KN [wypożyczalnia] (1 egz.)
Filia nr 3
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej